غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زمین لرزه در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند
سرخط خبرها

رفع اختلال اینترنت در خراسان رضوی تا ظهر امروز

  • کد خبر: ۹۲۷۸
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
  • ۱
رفع اختلال اینترنت در خراسان رضوی تا ظهر امروز
اینترنت در مشهد و برخی شهرستان‌های خراسان رضوی دچار اختلال است که تا ظهر امروز (یکشنبه) رفع خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: در حال حاضر اینترنت در برخی مناطق شهر مشهد و شهرستان‌های این استان نظیر نیشابور و کاشمر دچار اختلال شده است.
عیسی حسن پور افزود: این در حالی است که اینترانت در شبکه‌های داخلی و نهاد‌هایی مانند بانک‌ها و ادارات مشکلی ندارد و در برخی مناطق با اختلالاتی همراه است.
وی اظهار داشت: اینترنت گوشی‌های تلفن همراه اول نیز مشکلی ندارد و مشکلات رخ داده اختلال در سطح بین‌المللی است.
وی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور تلفن همراه در خراسان رضوی و کشور سرویس دهی می‌کنند که یکی از آن‌ها همراه اول است و ممکن است اختلالات رخ داده مربوط به سایر شبکه‌ها باشد.
هم‌اکنون بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن همراه اول و افزون بر ۲ میلیون و ۵۰۰ مشترک تلفن ثابت در خراسان رضوی خدمات رسانی می‌شوند.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
هم اینترنت داخلی توش مگه چی داره ؟ هرچی مطلب مهم و بدرد بخوره و سایت بدرد بخور خارجیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->